wtorek, 18 września 2012

Vox histaoria dobrze znana

...... Mam na imię Vox. Jestem u swojej pani już 4 lata i dokładnie tyle latek sobie liczę. Moja mama była śliczną jamniczką a tatuś miał rodowód i był Staffordshire bull teirerrem z czego ja i moja Pani jesteśmy bardzo dumni. Nie jestem zbyt ładny ani zbyt mądry, ale się z tym pogodziłem a moja Pani twierdzi że jestem najpiękniejszym kolckiem jakiego znała. Mieszkam w budzie zrobionej przez mego pana i jest mi tam dobrze. Cieszę się że mam wielu przyjaciół dookoła podwórza między innymi śliczną suinię Wilmę, małą tuptusię, super kolesia rasy Hybryda wilka i wiele innych moich znajomych. Moja Pani trenuje ze mną aglity co ja osboiście uwielbiam. Kocham psie zaprzęgi i bieganie z moją panią na nartach. Pozdrawiam was serdecznie i obejrzyjcie jak pozuję ładnie na zdjęciach :D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz