poniedziałek, 8 października 2012

Jeszcze wierzę że mogę być inna....

Ach witajcie !! Och jak dawno nie pisałam i przyznam się bez żadnego bicia ( jeszcze czego :D ), że wcale mi się nie chce !! Nie wiem czemu,ale dziś odzyskałam chęć i piszę tu i teraz :D.
Co się przez ten czas wydarzyło ??  Dużo rzeczy, ale ja tylko o tych najważniejszych.

1. Vox zrobił postępy i chodzi mi przy nodze bez smyczy. Co mnie niezmiernie cieszy.  Mogę z nim chodzić, a ludzie mnie podziwiają, że mój piesek tak ładnie idzie.


 2. Obóz będzie w Supraślu jupikajajej !!!!
3. Nie mam nowych zdjęć więc wstawiam dziś gify bullków.
4. Super, że komentujecie mój blog.
5. Jak ktoś chce żebym poleciłam jego blog pisać w komku

bull-terrier

I jeszcze jedno !! Jak chcecie żebym opisała na swoim blogu jakąś rasę to pisać w komku.





Pozdrawiamy was serdecznie i prosimy o komentarze


PS. Ten mi się spodobał najbardziej

3 komentarze:

  1. Hahahah ostatni gif !! ;D
    Super, że napisałaś ;] Ciesze się, że Twój Vox nauczył się chodzić ładnie na smyczy ! ;))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super gify ;) Też pewnie niedługo założę bloga na blogspocie (jak tylko rozbroję tę stronkę), więc jak coś to Ci napiszę ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne gify :)
    Super że jedziesz , ja może następnym razem:>
    Fajnie że napisałaś,już się nie mogłam doczekać. Chciałabym żebyś opisała rasę bulterrier;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga :*

    OdpowiedzUsuń